duminică, 29 iulie 2012

Babuinii gelada

Azi noapte, ta-su era la margine, el la mijloc si eu la perete. Cateodata mai facem schimb :). Eu cu el, ca ta-su nu se misca de pe partea lui. Si aud :
- Mami, mami ... mamiii ?
- Da, Sebi !
- Mamiii, am auzit niste zgomote la usa !
- Sebi, nu e nimeni la usa, e noapte, toata lumea doarme. Hai sa dormim si noi...
 -Mamii, cred ca am auzit niste babuini geleda la bucatarie. Au venit sa ne manance smochinele!
- Sebi, eu cred ca babuinii gelada dorm acum si noi nu mai avem smochine in dulap. S-au terminat, mai stii?
- Mami, da' avem banane?
- Da, avem!
- Atunci ne mananca bananele! Hai sa mergem sa vedem!
- Sebi, eu nu merg ca mi-e somn, e noapte si vreau sa dorm.
                                                   moment de tacere...peste cateva secunde...
- Mami, am auzit niste zgomote.
- Ok, Sebi !
- Cred ca e un leu in camera.
- Da, Sebi . Dar el e jos pe covor, face nani si noi suntem in pat in siguranta. Hai sa dormim acum !
- Bine, mami. Vreau apa. Avem?
- Da!

Asa-mi trebuie daca ne uitam la documentare bbc seara, inainte de culcare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu