duminică, 26 august 2012

Ardrossan Beach

Acum 2 saptamani pe vremea asta  ne intorceam de la mare. Daca de luni pana sambata temperaturile au fost intre 18 si 23 de grade, soare, nici o picatura de ploaie, duminica vremea buna s-a stricat. Dar pt. ca piciul isi dorea mult  sa mearga cu trenul la mare am zis "hai sa mergem !''. Nu ne-a parut rau deloc, chiar daca au fost doar 17 grade, nori si cateva averse de ploaie. Duminica e ziua noastra de hoinarit si descoperit locuri noi si frumoase.  Scotia e o  tara  foarte  frumoasa, verde, plina de istorie si traditie. Oamenii (cei mai multi dintre ei) sunt minunati. Dar sa revenim la mare, adica ocean, Atlantic pe numele lui. :d. Am  ales sa mergem la Ardrossan Beach chiar daca nu era cea mai apropiata plaja de noi. Plaja era foarte libera, am vazut doar cativa localnici in costum de baie. Nisipul era fin dar o mare portiune de plaja era formata din nisip ud, batatorit, din care mai rasareau niste rame. Gunoaie nu am vazut, dar ceea ce m-a enervat teribil au fost niste cioburi pe care le-am gasit  in nisip. Cioburi din acelea  groase , de la sticle, care taie rau si adanc. Cateodata am impresia ca traiesc in "tara cioburilor" pt. ca le vad mai peste tot : ((. Piciul a fost  foarte incantat  de excursie, i-a placut mult chiar daca nu a putut sa inoate : D. S-a jucat fotbal, a alergat dupa baloane, s-a suit pe stanci, a intrat in apa , s-a dat in tiribombe, a mancat mai nimic pt. ca era ocupat cu alergatul si pe la 6  a cazut lat si a adormit in bratele lui C. In drum spre statia de tren ne faceam planuri cum o sa mergem noi in Grecia, Turcia,  Tunisia sau intr-un alt loc cu soare, apa calda si nisip uscat. Concluzia? Ne-a placut, o sa mai mergem! Cand o sa fie cald : ) !















2 comentarii: