joi, 13 septembrie 2012

De ce nu mi-ar placea sa locuiesc in Glasgow

Initial, cand am venit aici, ne-am dat seama ce diferenta este intre un oras mare, gen Bucuresti si unul mic. Liniste, aer curat, drumuri mult mai scurte pana la hipermaket, ca piata nu avem :((( , oameni calmi care nu alearga sa prinda metroul (nici din asta nu avem) sau autobuzul care oricum vine la ore fixe si cate si mai cate.
Dupa vreo cateva luni de vizitat si descoperit imprejurimile ne-am dat seama ca totusi sunt momente cand e chiar plictisitor sa traiesti intr-un orasel. Si am mers in vizita in Glasgow, cel mai mare oras din Scotia si cel mai apropiat de noi (maxim 30 de min. cu masina). Hm, ce sa zic? Ca nu ne-a impresionat mai deloc iar sotul meu a fost foarte dezamagit pt. ca se astepta la mai mult. El chiar are termen de comparatie la cate orase europene a vizitat cu formatia sa de muzica clasica. La un moment dat  ne gandeam sa ne mutam acolo dar dupa mai multe discutii  avute cu muuulte persoane care au locuit in Glasgow ne-am razgandit. Mai jos aveti motivul !










2 comentarii: